1. Jakie buty na WF? Propozycje dla chłopca i dziewczynki
  2. Moda lat 90. Wielki powrót – sprawdź sam
  3. Sneakersy na lato. Jakie wybrać?
  4. Jakie akcesoria na lato?
  5. Jak się ubrać na wiosenny wypad?
  6. Jak dotrzymać postanowień noworocznych?
  7. Co to jest crossfit i jakie przynosi efekty?
  8. Trening brzucha w domu. Przedstawiamy najskuteczniejsze ćwiczenia
  9. TOP 5 najlepszych horrorów
  10. Planszówkowe hity na wolny wieczór
  11. 5 powodów dla których warto mieć w domu rośliny
  12. Domowe SPA – sposób na relaks!
  13. Serialowy chill – 5 propozycji na zimowy wieczór
  14. Kurtki na zimę Nike
  15. Śniadania – co należy wiedzieć?
  16. Cool zimowe czapki od New Era
  17. Wygodnie vs. stylowo – jak ubrać dziecko do szkoły
  18. Jak „wyczilować” się po pracy?
  19. Bluzy męskie z nadrukiem
  20. Jak zbudować idealną, wiosenną garderobę
  21. 5 sposobów na to, by więcej ruszać się w ciągu dnia
  22. Koszulki sportowe na lato
  23. W co się ubrać na lato
  24. Skarpetki męskie Umbro
  25. Jakie buty Puma na wiosnę
  26. Dlaczego bieganie uzależnia?
  27. 5 pomysłów na kreatywne Walentynki
  28. 5 sposobów na lepszy wygląd zimą
  29. Idealne nakrycie głowy na zimę
  30. Wybierz najlepszą spódnicę tej jesieni
  31. Sezon na dynie, jak wykorzystać ją w kuchni i nie tylko.
  32. Jesienne dekoracje w Twoim domu
  33. Zaplanuj fantastyczną jesień
  34. Wybierz najlepszą kurtkę na jesień
  35. Wyzwania – świetny pomysł na jesień.
  36. Wersja „Quai 54” Nike Kobe 11 dla rodziny i przyjaciół
  37. Nike przedstawia zupełnie nowy styl Nike Air Max 1
  38. Klasyczna nuta w nowym modelu Pedro Lourenço x Nike Roshe Run NM
  39. Nike Air Max 95 Ultra SE w kolorze niebieskim
  40. Ultra Boost Uncaged
  41. Air Jordan 6 Pinnacle
  42. DNC Sneakers
  43. Nike LeBron Witness
  44. NIKE AIR MAX 1 FLYKNIT OLIVE FLAK
  45. Saucony Shadow Original w odcieniach zieleni
  46. Nowy bardzo jasny Adidas NMD
  47. Saucony Jazz Original na wakacje
  48. Jakie sandały dla dziecka?
  49. Nowe Nike Sock Dart na wiosnę
  50. Noś czapkę z daszkiem jak gwiazda!
  51. Kto nosi Birkenstocki?
  52. Espadryle Paez – hit wakacji 2015
  53. Rita Ora dla adidas Originals
  54. Modne worki: alternatywa dla plecaków
  55. Adidas Superstar Supercolor: superstary Pharrella Williamsa
  56. Jak wybrać strój na trening?
  57. Nike Roshe Run: historia buta
  58. Czapka New Era: jak ją nosić? Najlepsze stylizacje
  59. Gorący trend: białe trampki Converse
  60. Adidas Flux – hit wśród butów lifestyle
  61. Wybieramy najlepszą torbę na siłownię
  62. Gdzie kupić letnie kurtki?
  63. Air Max. Historia buta
  64. Wielki powrót dresu na salony
  65. Jaką sportową torbę wybrać
  66. Magia T-Shirt’ów z nadrukami
  67. Jak rozważnie korzystać z wyprzedaży?
  68. Jak pielęgnować sportowe torby?
  69. New Era – historia kultowych czapek amerykańskiej marki
  70. Trening plyometrzyczny – nowy trend
  71. Moda na sneakersy i New Balance
  72. Jakich błędów unikać, aby trening był zdrowy?
  73. Jak wyglądać modnie podczas treningu?
  74. MODNIE, LETNIO, SPORTOWO, WYGODNIE! Jak być na topie tego lata?
  75. Szorty na modny trening
  76. Czapki New Era – obowiązkowy element miejskiego stylu
  77. New Balance – obuwie, które mówi samo za siebie…
  78. O fenomenie Nike AIR MAX
  79. Nowa kolekcja wiosenna Topshop – Adidas
  80. Trend sezonu: spodnie dresowe
  81. Jak wybrać strój do tańca – kilka wskazówek dla początkujących
  82. Przegląd damskich koszulek do biegania…
  83. Szukasz wiosennej mobilizacji – wybierz się na zajęcia Indoor Cycling!
  84. Lubisz biegać – załóż czapkę!
  85. Motywy zwierzęce powracają na trampkach – przegląd kolekcji obuwia VANS i CONVERSE
5 sposobów na to, by więcej ruszać się w ciągu dnia

Brak czasu, pieniędzy, odwagi na trening na siłowni – to chyba najczęściej wykorzystywane przez nas wymówki dotyczące podejmowania aktywności fizycznej. Rzeczywiście każda z nich może stanąć nam na przeszkodzie w uprawianiu konkretnej dyscypliny sportowe, szczególnie jeśli jesteś osobą, która poddała się szybkiemu tempu życia w wielkim mieście. Nic straconego! Oto 5 sposobów na to, by więcej ruszać się w ciągu dnia. Bez wygospodarowywania dodatkowych dwóch godzin na trening. Bez drogich karnetów i specjalistycznej odzieży. Możesz zacząć od razu, tak po prostu!

Zacznij dzień od rozciągania

Jak wyglądają twoje poranki? Szybka kawa, której nie zdążysz dopić? Śniadanie przygotowywane w biegu? A może wstajesz wcześniej, by móc w spokoju dopracować swój dzienny makijaż? To obraz z pewnością znany wielu z nas. Tymczasem warto wprowadzić w życie zupełnie nowy nawyk, który fantastycznie pobudza, dodaje energii, pozwala zrelaksować mięśnie, a zarazem nie zajmuje więcej niż dziesięć minut! Każdy swój poranek zacznij więc 10 minut wcześniej. Nie musisz biegać ani pędzić na siłownię. Wystarczy przywitać dzień małą dawką porannej gimnastyki, by rozruszać mięśnie i zastałe kości, pobudzić krążenie i chęci do życia! Zacznij od delikatnego rozciągania w łóżku. Rozłóż ręce na szerokość, ugnij nogi w kolanach i przekładaj je z jednej strony na drugą – raz do jednej ręki, raz do drugiej. Możesz też w tej pozycji wykonać kilka powtórzeń tak zwanych nożyc, czyli opuszczania raz jednej, raz drugiej nogi do dołu. Te ćwiczenia fantastycznie wpływają na mięśnie brzucha! Wstań powoli, poprzeciągaj się, zrób kilka skłonów i przysiadów dla orzeźwienia. A później ruszaj do kuchni po oczyszczającą szklankę wody z cytryną! To naprawdę świetny sposób na udany poranek.

Zmień środek transportu, czyli rowerem do pracy?

Wiosna to genialny czas na zmianę środka transportu. Denerwujesz się na korki? Na opóźnienia w rozkładach jazdy autobusów? Jest na to lekarstwo w postaci… roweru! Ta aktywność zdecydowanie nie przypadnie do gustu wszystkim, szczególnie jeśli mają naturę spóźnialskich. Aby dojeżdżać do pracy rowerem trzeba mieć w sobie trochę samozaparcia, by wstać chwilę wcześniej i dokładnie zaplanować czas podróży. Nie ulega jednak wątpliwości, że tego typu aktywność załatwia za nas całodniową dawkę ruchu! Jeśli nie codziennie, to może chociaż raz w tygodniu? Warto, chociażby ze względu na środowisko…

Krótka gimnastyka w trakcie pracy

Badania dowodzą, że tuż przy złej diecie i nałogach, najbardziej niekorzystnie wpływa na nasz organizm… siedzenie! Niby banał, a jednak trzeba przyznać, że coraz więcej osób wykonuje pracę w pozycji siedzącej. Niektórzy potrafią siedzieć przed komputerem nawet do 10 godzin! To bardzo niezdrowe nie tylko dla oczu, ale też dla ciała. Przyznaj, że po kilku godzinach siedzenia odczuwasz ból pleców czy nóg. Dlatego w trakcie pracy warto wykonać kilka ćwiczeń. Nie bój się poprzeciągać, porobić kilka skłonów, przejść się po biurze czy poruszać nogami pod stołem! Jeśli masz możliwość to warto również urządzić sobie w środku czasu pracy krótki spacer na przykład do pobliskiego sklepiku po świeże jabłko lub truskawki! Rozruszasz się i nabierzesz nowej energii do wykonywania zadań.

Spaceruj więcej!

W ostatnim czasie ogromna ilość osób zaczęła biegać, głównie ze względu na to, że ta aktywność jest po prostu w modzie. Jeśli jednak po kilku próbach stwierdzasz, że nie zaliczasz się do grona entuzjastów joggingu, to nie warto się zmuszać. O wiele lepiej wpłynie na ciebie spacer, który wykonasz z przyjemnością! Możesz wydłużyć czas trwania przechadzki ze swoim pupilem, ale także zacząć robić zakupy… piechotą. Wystarczy, że zaopatrzysz się w dobry wózek na zakupy.

Wykorzystaj sprzątanie jako czas na trening!

Świetną okazją do poruszania się w ciągu dnia są nasze codzienne czynności, czyli obowiązki domowe. Nie jest mitem, że odkurzanie czy mycie podłóg spala mnóstwo kalorii! Podczas pracy z mopem czy odkurzaczem możesz robić wypady nóg. Biceps wyrobisz w trakcie mycia luster, okien czy zwykłego, energicznego wycierania kurzu. Nawet podczas zmywania naczyń możesz delikatnie wspinać się na palce, by zapracować na jędrne, uniesione pośladki. Ograniczeniem jest wyłącznie twoja fantazja!

Jak widać sposobów na ruch w ciągu dnia nie brakuje. Trzeba tylko nastawić się pozytywnie i przyznać, że aktywność jest rzeczywiście potrzebna do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Wystarczy kilka małych zmian w codziennym planie, by zacząć efektywnie i zdrowo dawkować sobie ruch – bez zbędnych wydatków i wygospodarowywania dodatkowego czasu!

0 Komentarze

Przeczytaj poprzedni wpis:
dziewczyna w czarnym ubraniu sportowym
Koszulki sportowe na lato

W każdej letniej garderobie ogromne znaczenie mają koszulki. Koniecznie przewiewne, wykonane z oddychających materiałów, o dobrym dla sylwetki kroju oraz...

Zamknij